Evaluatie Sociaaleconomische ontwikkelingen in snelgroeiend India (1M5 205)
| Hoe heeft u van HOVO gehoord? Anders, namelijk: | Hoe heeft u de keuze gemaakt voor deze cursus? Anders, namelijk: | Eventuele toelichting op de ervaringen met aanmelden via de website: | Toelichting bij de gegeven antwoorden op de vragen (optioneel) | Heeft u suggesties voor nieuwe lezingen? (optioneel) |
|---|---|---|---|---|
| Via hovo nijmegen en Brabant | Cursus was warrig. | |||
Ik vind het zelf prettig een college voor te bereiden. | ||||
Matige accomodatie. Waarom geen enquetevragen over de logistiek en kwaliteit accomodatie?. | ||||
De cursus was niet slecht, maar weinig inspirerend. Tip: Vraag deelnemers vooraf hetzelfde briljante artikel over India te lezen, peil bij aanvang wat achtergrond en interesse van deelnemers is. Begin bij een actuele kwestie en richt je op een specifieke deelstaat/ontwikkeling/ persona om van daaruit iets van een giga-land als India in zijn geheel te begrijpen. De presentatie nu was soms wat hap-snap, oubollige grapjes, en kennis leek soms ook wat gedateerd/beperkt. Kan dus wat spannender allemaal: werk aan de winkel! | ||||
| weet ik niet meer | - erg inspirerend om de persoonlijke ervaringen van de docent te horen, mag vaker naar voren komen | |||
| via eerdere cursussen | Als gevolg van een technische storing ging het inloggen lastig. Als gevolg van een technische fout ontving ik vervolgens de zgn. welkomstbrief niet. | De cursus en de docent van Dijk vond ik -prima. | ||
Ik heb al eerder gemeld wat ik van deze colleges vond en van jullie aankondiging | ||||
Het cursusthema was sociaal econ. Ontwikkelingen. Deze kwamen onvoldoende aan de orde. Het ging vooral sociaal maatschappelijke , de religie en politieke achtergronden. | ||||
Het cursusthema was sociaal econ. Ontwikkelingen. Deze kwamen onvoldoende aan de orde. Het ging vooral sociaal maatschappelijke , de religie en politieke achtergronden. | ||||
Ik vraag me af of het persé nodig is om 4 colleges op 4 verschillende locaties te houden. En nog wel in de zomer, dan verwacht je dat de collegezalen niet dagelijks bezet zijn. Daarnaast verbaasde het me dat de techniek kennelijk zo lastig is. Bij het eerste college moest de docent na aanvang nog een microfoon opvragen ergens op een kantoor, en dit moest worden geïnstalleerd, wat de nodige problemen opleverde. Bij een ander college kon de presentatie niet worden gestart. Dit is prima opgelost, mede door de alertheid van de contactpersoon en een medewerker van de universiteit, maar toen was het college al een half uur onderweg. Je zou denken dat dit tegenwoordig toch niet zo ingewikkeld meer hoeft te zijn. Tenslotte vond ik het heel sympathiek dat de docent eigenlijk al begon te spreken vanaf het moment dat hij arriveerde, maar zo leek het telkens alsof het college eerder begon dan 13.15 uur en dat heel veel mensen te laat binnenkwamen. Van andere colleges ben ik gewend dat de starttijd 13.15 uur is (als dit wordt aangegeven) en dat je vóór die tijd gewoon binnen kunt komen, thee kunt pakken en een plaats kunt zoeken. Nu leek het alsof je het college stoorde, terwijl het dus nog niet begonnen was. | ||||
| Hoe heeft u van HOVO gehoord? Anders, namelijk: | Hoe heeft u de keuze gemaakt voor deze cursus? Anders, namelijk: | Eventuele toelichting op de ervaringen met aanmelden via de website: | Toelichting bij de gegeven antwoorden op de vragen (optioneel) | Heeft u suggesties voor nieuwe lezingen? (optioneel) |


